wtorek, 24 marca 2015

Trendy wiosna-lato '15, do boju!

         

Świetny pokaz Chanel wiosna/lato 2015, aranżacja i pełne kolorów ubrania, wszystko skupia uwagę widza, aż chciałoby się samemu włożyć tak ekskluzywne, starannie wykonane działa sztuki :)
Prawda jest taka, że najlepiej i najwygodniej czuję się w sneakersach, jeansach, oversiz'owych, powyciąganych swetrach, długich płaszczach czy koszulach. Trampki, jeansowe spodnie, biała koszula- zestaw idealny (na chłodniejsze dni dodatkowo czarna ramoneska albo dzianinowy, wełniany kardigan). Pewien czas temu byłam totalnym zwolennikiem kolorowych, "papugowych", walących po gałkach ocznych swoim kolorem ubrankach. Dziś, jak najbardziej powracam do tamtych czasów, ale większą uwagę staram się skupiać na klasyce. Klasyczne, minimalistyczne połączenia bieli z czernią, jednolita sylwetka przyodziana tylko w jeans- zdecydowanie mnie to kręci, ale nie tylko to jest dla mnie HOT. W zasadzie mogę przybić piąteczkę z nadchodzącymi trendami tej wiosny, lata. Jakże miło mi się patrzy, jakże miło mi się czyta o powracającej modzie z lat 70tych! Z całej euforii narodziła się myśl wybrania szczęśliwej 7, najlepszych i najciekawszych "must have'ów" tego lata. O to one :

1. Kurtka bomber i styl "disco", który powraca na wybiegi i ulice (zdecydowanie modowy hit!).





2. Frędzle (przyjemny dodatek prawie każdej stylizacji, przejawiający się przy różnych częściach garderoby, kojarzący się dla mnie z hippisowskim stylem, chustą na głowie i zwiewnymi spodniami w kwiaty).





3. Moro, khaki (styl militarny w wersji kobiecej, nieprzesadzony a zarazem wywołujący piorunujące wrażenie).




4. Jeans (nieśmiertelny, nie ważne dla kogo i w jakim wieku, każdy chętnie go nosi, bo tu moda i wygoda znakomicie się uzupełniają!).




5. Długa kamizelka ( bardzo lubię te dzianinowe, długie do kostek, świetne w połączeniu z jeansową koszulą, nadają pazura!)




6. Kwiatowy print ( kardigany, bluzeczki czy spodnie, wszystko od góry do dołu we wzorzystych kwiatach i innych, kolorowych nadrukach!).




7. Sneakersy ( juhu! ubieram dla wygody, bo lubię a w szpilkach nie chodzę :) 




O to moje must have tej wiosny! a Ty, jakie masz swoje 7 niezbędnych rzeczy, które muszą zamieszkać w Twojej szafie tej wiosny i lata?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz